praca indywidualna według określonego wzoru, wywiad w towarzystwie polonijnym, referat, gazetka, spotkanie z gościem.<br>Czas: 2 godziny lekcyjne, godzina wychowawcza i ścieżka edukacyjna <br>(przygotowanie w domu, prezentacja w szkole).<br>Sugestie: nauczyciel przygotowuje zestaw haseł: nazwiska, obiekty, nazwy; wykorzystanie listy światowego dziedzictwa.<br>Termin: listopad-grudzień<br>5. Temat: Jakie polskie tradycje chciałbyś kultywować, kiedy dorośniesz?<br>- tradycje rodzinne i tradycje narodowe wyróżniające nas spośród innych narodów,<br>- tradycje wspólne dla wszystkich narodów (uwzględnić)<br>Forma:<br>a. wywiad z dostępnymi obcokrajowcami, m.in. z pracownikami ambasad,<br>b. nawiązanie kontaktu przez internet.<br>Sposób prezentacji: praca na godzinach języka obcego, języka polskiego i informatyki.<br>Czas: 3 godziny lekcyjne<br>Termin