Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 45
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
przedsiębiorstwach państwowych. Biorąc pod uwagę potrzeby rynku, agencje szkoleniowe powinny adresować swoją ofertę przede wszystkim do kadry menedżerskiej (51 proc. zamierza podnieść swoje kwalifikacje), do pracowników umysłowych (30 proc.), handlowców (27 proc.), prywatnych przedsiębiorców (27 proc.) i bezrobotnych (20 proc.).Według AISEC, prawie 30 proc. polskich studentów uważa, że dodatkowe kursy i szkolenia podnoszą ich wartość na rynku pracy. Liczy się na nim bowiem kreatywność (tego zdania jest 82 proc. badanych), umiejętność negocjacji i rozwiązywania problemów, a także opanowanie w sytuacjach stresowych i asertywność, czyli sztuka odmawiania.
- Nie ma już przeciętnej drogi kształcenia, nie ma również tzw. przeciętnego studenta. Najczęstszą motywacją
przedsiębiorstwach państwowych. Biorąc pod uwagę potrzeby rynku, agencje szkoleniowe powinny adresować swoją ofertę przede wszystkim do kadry menedżerskiej (51 proc. zamierza podnieść swoje kwalifikacje), do pracowników umysłowych (30 proc.), handlowców (27 proc.), prywatnych przedsiębiorców (27 proc.) i bezrobotnych (20 proc.).Według AISEC, prawie 30 proc. polskich studentów uważa, że dodatkowe kursy i szkolenia podnoszą ich wartość na rynku pracy. Liczy się na nim bowiem kreatywność (tego zdania jest 82 proc. badanych), umiejętność negocjacji i rozwiązywania problemów, a także opanowanie w sytuacjach stresowych i asertywność, czyli sztuka odmawiania.<br> - Nie ma już przeciętnej drogi kształcenia, nie ma również tzw. przeciętnego studenta. Najczęstszą motywacją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego