Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
państwowym spółkom. By wreszcie dobry prezes nie musiał zwijać żagli po wyborach lub zmianie koalicji.

Współpraca Piotr Stasiak



Pieszczoty za pieniądze

Kluby Konsumenta - nowy sposób na klienta

Lojalności nie można kupić. To przecież cecha prawdziwego przyjaciela. Nasi nowi przyjaciele mają na imię Netia, Goodyear albo Heyah. Zamiast banalnie obniżać ceny, kusić kolorową kartą, kazać zbierać punkty, wolą otwierać dla nas kluby. Oczywiście kluby przyjaciół.

PAWEŁ WRABEC

Już zaledwie 5-proc. przyrost stałych klientów powoduje zwiększenie przychodów firmy co najmniej o 25 proc. Nic dziwnego, że menedżerowie wydają fortuny na systemy informatyczne do podtrzymania tzw. relacji z klientem. Jak wyliczył Harvard Business
państwowym spółkom. By wreszcie dobry prezes nie musiał zwijać żagli po wyborach lub zmianie koalicji.<br><br>&lt;au&gt;Współpraca Piotr Stasiak&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Pieszczoty za pieniądze&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Kluby Konsumenta - nowy sposób na klienta&lt;/&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Lojalności nie można kupić. To przecież cecha prawdziwego przyjaciela. Nasi nowi przyjaciele mają na imię Netia, Goodyear albo Heyah. Zamiast banalnie obniżać ceny, kusić kolorową kartą, kazać zbierać punkty, wolą otwierać dla nas kluby. Oczywiście kluby przyjaciół.&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;PAWEŁ WRABEC&lt;/&gt;<br><br>Już zaledwie 5-proc. przyrost stałych klientów powoduje zwiększenie przychodów firmy co najmniej o 25 proc. Nic dziwnego, że menedżerowie wydają fortuny na systemy informatyczne do podtrzymania tzw. relacji z klientem. Jak wyliczył Harvard Business
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego