Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
państwowej (Giesbrecht i in., 2001).
Równolegle do zmian legislacyjnych zmieniają się opinie społeczeństwa na temat polityki wobec alkoholu. Celem tego opracowanie jest prześledzenie owych zmian w okresie 1992-2001.

METODA
Analizą zostały objęte wyniki trzech badań ogólnopolskich przeprowadzonych w latach 1992, 1998 i 2002. Badania te zostały zrealizowane metodą wywiadów kwestionariuszowych na reprezentatywnych próbach dorosłych mieszkańców naszego kraju (18 lat i więcej).
Pytanie o stosunek do kontroli dystrybucji alkoholu zostało zadane we wszystkich trzech badaniach w ten sam sposób. Respondenci mieli możliwość wybrania jednego z trzech stwierdzeń:
1. Napoje alkoholowe nie mogą być traktowane jak wszystkie inne towary, a handel nimi
państwowej (Giesbrecht i in., 2001). <br>Równolegle do zmian legislacyjnych zmieniają się opinie społeczeństwa na temat polityki wobec alkoholu. Celem tego opracowanie jest prześledzenie owych zmian w okresie 1992-2001.<br><br>&lt;tit&gt;METODA&lt;/&gt;<br>Analizą zostały objęte wyniki trzech badań ogólnopolskich przeprowadzonych w latach 1992, 1998 i 2002. Badania te zostały zrealizowane metodą wywiadów kwestionariuszowych na reprezentatywnych próbach dorosłych mieszkańców naszego kraju (18 lat i więcej).<br>Pytanie o stosunek do kontroli dystrybucji alkoholu zostało zadane we wszystkich trzech badaniach w ten sam sposób. Respondenci mieli możliwość wybrania jednego z trzech stwierdzeń:<br>1. Napoje alkoholowe nie mogą być traktowane jak wszystkie inne towary, a handel nimi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego