Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
z Wielkiej Brytanii (łącznie z brytyjsko-holenderskimi koncernami Royal Dutch Shell i Unilever).
Inaczej wygląda czołówka firm UE ze względu na rentowność, rozumianą jako relacja zysku do obrotów. Pokazuje to tabl.6. Jak widać, w czołowej grupie przedsiębiorstw pod względem rentowności
znajduje się także najwięcej firm brytyjskich, bo aż 13 (łącznie z brytyjsko-holenderskimi: Reed Elsevier i Royal Dutch Shell). Najbardziej rentownym przedsiębiorstwem w 1994r. była firma Astra ze Szwecji, która uzyskała wskaźnik 23,4%.
Prezentowane dane dotyczyły przedsiębiorstw Unii Europejskiej. Warto jednak zobaczyć, jak wyglądają one w porównaniu z firmami z innych regionów świata.
Tablice 7 i 8 pokazują efektywność
z Wielkiej Brytanii (łącznie z brytyjsko-holenderskimi koncernami Royal Dutch Shell i Unilever).<br>Inaczej wygląda czołówka firm UE ze względu na rentowność, rozumianą jako relacja zysku do obrotów. Pokazuje to tabl.6. Jak widać, w czołowej grupie przedsiębiorstw pod względem rentowności<br>znajduje się także najwięcej firm brytyjskich, bo aż 13 (łącznie z brytyjsko-holenderskimi: Reed Elsevier i Royal Dutch Shell). Najbardziej rentownym przedsiębiorstwem w 1994r. była firma Astra ze Szwecji, która uzyskała wskaźnik 23,4%.<br>Prezentowane dane dotyczyły przedsiębiorstw Unii Europejskiej. Warto jednak zobaczyć, jak wyglądają one w porównaniu z firmami z innych regionów świata.<br>Tablice 7 i 8 pokazują efektywność
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego