Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tzw. próg zauważalności reklamy.
Minimalna suma, jaką należy wydać, by reklama została zauważona, jest tam największa. Porównanie intensywności reklamy w krajach Unii Europejskiej z USA i Japonią wskazuje jednak na znacznie większe wydatki w tych dwóch krajach. Wydatki na reklamę w USA są bowiem wyższe niż we wszystkich krajach UE łącznie, natomiast w Japonii wydaje się na ten cel ponad 50% całości wydatków 12 krajów UE.
Analizując strukturę wydatków reklamowych w Unii Europejskiej według produktów można zauważyć, że najbardziej intensywnie są reklamowane takie produkty, jak napoje alkoholowe, produkty do pielęgnacji dzieci, artykuły żywnościowe, farmaceutyki dostępne bez recept (tzw. OTC over the
tzw. próg zauważalności reklamy.<br>Minimalna suma, jaką należy wydać, by reklama została zauważona, jest tam największa. Porównanie intensywności reklamy w krajach Unii Europejskiej z USA i Japonią wskazuje jednak na znacznie większe wydatki w tych dwóch krajach. Wydatki na reklamę w USA są bowiem wyższe niż we wszystkich krajach UE łącznie, natomiast w Japonii wydaje się na ten cel ponad 50% całości wydatków 12 krajów UE.<br>Analizując strukturę wydatków reklamowych w Unii Europejskiej według produktów można zauważyć, że najbardziej intensywnie są reklamowane takie produkty, jak napoje alkoholowe, produkty do pielęgnacji dzieci, artykuły żywnościowe, farmaceutyki dostępne bez recept (tzw. OTC over the
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego