Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
Nikolski będzie się kontaktował z działaczami żydowskimi w związku z restytucją mienia. "W styczniu wysłałem list do Nikolskiego w tej sprawie, ale jeszcze nie dostałem odpowiedzi" - powiedział Evron.
(PAP)


Szczecin-Ystad i Kłajpeda?
Ciężarówki na wodzie

Promowy Szczecin to - zdaniem Ryszarda Kargera - możliwa do zrealizowania koncepcja, która umożliwiłaby przerzucenie z lądu na morze transportu ładunków do Pribałtyki. Wsparłaby również przewozy do południowej Skanii. Prezes Biura Promocji Żeglugi Morskiej Bliskiego Zasięgu przypomniał, że ilość ładunków, które jadą tirami do Skandynawii, przekracza już możliwości przewozowe polskich armatorów. Tymczasem zamiast się w tej sprawie porozumieć, prowadzą oni własną politykę, co sprawia, że ciężarówki coraz
Nikolski będzie się kontaktował z działaczami żydowskimi w związku z restytucją mienia. &lt;q&gt;&lt;transl&gt;"W styczniu wysłałem list do Nikolskiego w tej sprawie, ale jeszcze nie dostałem odpowiedzi"&lt;/&gt;&lt;/&gt; - powiedział Evron.<br>&lt;au&gt;(PAP)&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="news"&gt;<br>&lt;tit&gt;Szczecin-Ystad i Kłajpeda?&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Ciężarówki na wodzie&lt;/&gt;<br><br>Promowy Szczecin to - zdaniem Ryszarda Kargera - możliwa do zrealizowania koncepcja, która umożliwiłaby przerzucenie z lądu na morze transportu ładunków do Pribałtyki. Wsparłaby również przewozy do południowej Skanii. Prezes Biura Promocji Żeglugi Morskiej Bliskiego Zasięgu przypomniał, że ilość ładunków, które jadą tirami do Skandynawii, przekracza już możliwości przewozowe polskich armatorów. Tymczasem zamiast się w tej sprawie porozumieć, prowadzą oni własną politykę, co sprawia, że ciężarówki coraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego