Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
czyli przepływ towarów między rynkami, na które jest kierowany eksport za pośrednictwem autoryzowanych pośredników handlowych.
Dużym zagrożeniem dla producentów jest reimport, ponieważ zagraża on poziomowi cen w kraju producenta, gdzie najprawdopodobniej ma duży udział i znaczenie tego rynku jest dla producenta większe, niż innych rynków.
Inne zagrożenie występuje w przypadku lateralnego "szarego importu".
Tkwi ono w dużej trudności zidentyfikowania takich transakcji.
Przedstawione tu zjawiska "szarych rynków" i transakcji arbitrażowych występują tylko wówczas, gdy tzw. koszty arbitrażu, czyli koszty transportu, ubezpieczenia, pozyskania informacji, formalności administracyjnych związanych z importem i koszty ewentualnego dostosowania produktów do poszczególnych rynków, są niższe, niż różnice cen między
czyli przepływ towarów między rynkami, na które jest kierowany eksport za pośrednictwem autoryzowanych pośredników handlowych.<br>Dużym zagrożeniem dla producentów jest reimport, ponieważ zagraża on poziomowi cen w kraju producenta, gdzie najprawdopodobniej ma duży udział i znaczenie tego rynku jest dla producenta większe, niż innych rynków.<br>Inne zagrożenie występuje w przypadku lateralnego "szarego importu".<br>Tkwi ono w dużej trudności zidentyfikowania takich transakcji.<br>Przedstawione tu zjawiska "szarych rynków" i transakcji arbitrażowych występują tylko wówczas, gdy tzw. koszty arbitrażu, czyli koszty transportu, ubezpieczenia, pozyskania informacji, formalności administracyjnych związanych z importem i koszty ewentualnego dostosowania produktów do poszczególnych rynków, są niższe, niż różnice cen między
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego