Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Siemens w Polsce
Rok: 2002
o użytkownikach Internetu, noszące nazwy Auto le@sing i Med fin@nce. Pierwszy z nich umożliwia podmiotom prawnym lub osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą sfinansowanie poprzez leasing zakupu nowych środków transportu. Drugi - Med fin@nce adresowany jest do lekarzy zainteresowanych zakupem nowych urządzeń medycznych bądź sprzętu komputerowego poprzez pożyczkę lub leasing. Są to usługi finansowe, z których - dzięki Internetowi - Klient może skorzystać szybko, efektywnie i po zminimalizowanych kosztach.
Nie bez znaczenia są również dodatkowe korzyści, wynikające z połączenia wielu aspektów świadczonych usług. Należy do nich przede wszystkim doskonała znajomość rynków przemysłowych i technologicznych, wspierana wiedzą gromadzoną w 30 przedstawicielstwach Siemens Financial
o użytkownikach Internetu, noszące nazwy Auto le@sing i Med fin@nce. Pierwszy z nich umożliwia podmiotom prawnym lub osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą sfinansowanie poprzez leasing zakupu nowych środków transportu. Drugi - Med fin@nce adresowany jest do lekarzy zainteresowanych zakupem nowych urządzeń medycznych bądź sprzętu komputerowego poprzez pożyczkę lub leasing. Są to usługi finansowe, z których - dzięki Internetowi - Klient może skorzystać szybko, efektywnie i po zminimalizowanych kosztach.<br>Nie bez znaczenia są również dodatkowe korzyści, wynikające z połączenia wielu aspektów świadczonych usług. Należy do nich przede wszystkim doskonała znajomość rynków przemysłowych i technologicznych, wspierana wiedzą gromadzoną w 30 przedstawicielstwach Siemens Financial
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego