Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy zdrowotne
Rok: 2002
Z drugiej strony, reklama przekonuje o przysłowiowej wyższości jednej pastylki nad drugą. Być może dlatego niektórzy pacjenci kupują "to co sąsiadka". Inni oglądając w przychodniach plakaty z reklamami leków na receptę (tych leków nie można reklamować w mediach) proszą lekarza o receptę na konkretny specyfik.
Lekarze potrafią ocenić wartość terapeutyczną leku i rzadko ulegają stereotypowi "drogi lek to dobry lek".
Generyczne nie są gorsze
Leki generyczne to produkty farmaceutyczne, które mogą być stosowane zamiennie z produktami oryginalnymi. Leki te pojawiają się na rynku farmaceutycznym po wygaśnięciu patentu tj. okresu ochrony praw wyłącznych dla odpowiednich leków oryginalnych.
dokończenie na stronie 4
Zachowaj
Z drugiej strony, reklama przekonuje o przysłowiowej wyższości jednej pastylki nad drugą. Być może dlatego niektórzy pacjenci kupują "to co sąsiadka". Inni oglądając w przychodniach plakaty z reklamami leków na receptę (tych leków nie można reklamować w mediach) proszą lekarza o receptę na konkretny specyfik.<br>Lekarze potrafią ocenić wartość terapeutyczną leku i rzadko ulegają stereotypowi "drogi lek to dobry lek".<br>Generyczne nie są gorsze<br>Leki generyczne to produkty farmaceutyczne, które mogą być stosowane zamiennie z produktami oryginalnymi. Leki te pojawiają się na rynku farmaceutycznym po wygaśnięciu patentu tj. okresu ochrony praw wyłącznych dla odpowiednich leków oryginalnych.<br>dokończenie na stronie 4<br>Zachowaj
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego