Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
senność i nie widziałem powodu, żeby się jej nie poddać. Z satysfakcją czułem, jak uwalniam się od odpowiedzialności za grupę.

d) Po dłuższej ciszy jeden z uczestników zwraca się do trenera.

U. Mam ochotę poprosić cię, żebyś coś zainicjował. Co by się wtedy stało?

T. Nie wykluczam swojej inicjatywy, ale lepiej, żebyście poradzili sobie sami.

II. Trener zachęca do wyrażania uczuć

Trener zachęca do ekspresji emocji, zarówno podkreślając ten wątek w podsumowaniach, mówiąc wprost o znaczeniu wyrażania uczuć dla pracy grupy, jak i koncentrując się na uczuciach w bezpośrednich interwencjach.

Oto przykłady komentarzy pracy grupy.

a) Fragment wprowadzenia na początku sesji:

...Wczoraj
senność i nie widziałem powodu, żeby się jej nie poddać. Z satysfakcją czułem, jak uwalniam się od odpowiedzialności za grupę.<br><br>d) Po dłuższej ciszy jeden z uczestników zwraca się do trenera.<br><br>U. Mam ochotę poprosić cię, żebyś coś zainicjował. Co by się wtedy stało?<br><br>T. Nie wykluczam swojej inicjatywy, ale lepiej, żebyście poradzili sobie sami.<br><br>II. Trener zachęca do wyrażania uczuć<br><br>Trener zachęca do ekspresji emocji, zarówno podkreślając ten wątek w podsumowaniach, mówiąc wprost o znaczeniu wyrażania uczuć dla pracy grupy, jak i koncentrując się na uczuciach w bezpośrednich interwencjach.<br><br>Oto przykłady komentarzy pracy grupy.<br><br>a) Fragment wprowadzenia na początku sesji:<br><br>...Wczoraj
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego