Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jakości. Odpowiedzią drobnych detalistów na wzrost znaczenia dużych firm handlowych jest łączenie owych sił.
Inną możliwością działania drobniejszych firm handlowych czy sklepów detalicznych jest włączanie się do systemów franchisingowych, tworzonych przez wielkie firmy. Na początku 1993r. w handlu w krajach Unii Europejskiej działało 2216 systemów franchisingowych, skupiających 111340 tak rozumianych licencjobiorców (franchisees). Systemy franchisingowe działały w 4% punktów sprzedaży.
Franchising jest najsilniej rozwinięty we Francji, gdzie tylko w sferze detalu działa 270 central franchisingowych (franchisors). Współdziałają one z 20250 franchisobiorcami (franchisees). W 1991r. ich obroty wyniosły 18mldECU, co stanowiło 8% wartości sprzedaży detalicznej. Początki rozwoju franchisingu w handlu detalicznym we Francji
jakości. Odpowiedzią drobnych detalistów na wzrost znaczenia dużych firm handlowych jest łączenie owych sił.<br>Inną możliwością działania drobniejszych firm handlowych czy sklepów detalicznych jest włączanie się do systemów franchisingowych, tworzonych przez wielkie firmy. Na początku 1993r. w handlu w krajach Unii Europejskiej działało 2216 systemów franchisingowych, skupiających 111340 tak rozumianych licencjobiorców (franchisees). Systemy franchisingowe działały w 4% punktów sprzedaży.<br>Franchising jest najsilniej rozwinięty we Francji, gdzie tylko w sferze detalu działa 270 central franchisingowych (franchisors). Współdziałają one z 20250 franchisobiorcami (franchisees). W 1991r. ich obroty wyniosły 18mldECU, co stanowiło 8% wartości sprzedaży detalicznej. Początki rozwoju franchisingu w handlu detalicznym we Francji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego