Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
firmowych przedstawicielstw Wyżnikiewicz. - W ciągu dwóch, co najwyżej trzech lat swe salony będą miały w Polsce firmy ze światowej czołówki branży odzieżowej, kosmetycznej czy biżuteryjno-zegarkowej - przewiduje.

Przedstawiciele zachodnich domów mody oceniają, że wówczas polski rynek się nasyci i zaistnienie na nim będzie trudniejsze. - Dlatego trzeba inwestować już dziś, nie licząc jednak na natychmiastowe zyski - mówi Mazgaj, zamierzający otworzyć salon kolejnego zachodniego projektanta mody - Clau de'a Montana. Wejście następnych marek do Polski umożliwia przełamanie funkcjonującego od lat 70. kanonu uznanych firm w branży zegarmistrzowskiej, odzieżowej bądź biżuteryjnej - podkreślają specjaliści. - W naszym kraju powszechnie znane i uznane są tylko te marki zachodnie
firmowych przedstawicielstw Wyżnikiewicz. - W ciągu dwóch, co najwyżej trzech lat swe salony będą miały w Polsce firmy ze światowej czołówki branży odzieżowej, kosmetycznej czy biżuteryjno-zegarkowej - przewiduje.<br><br>Przedstawiciele zachodnich domów mody oceniają, że wówczas polski rynek się nasyci i zaistnienie na nim będzie trudniejsze. - Dlatego trzeba inwestować już dziś, nie licząc jednak na natychmiastowe zyski - mówi Mazgaj, zamierzający otworzyć salon kolejnego zachodniego projektanta mody - Clau de'a Montana. Wejście następnych marek do Polski umożliwia przełamanie funkcjonującego od lat 70. kanonu uznanych firm w branży zegarmistrzowskiej, odzieżowej bądź biżuteryjnej - podkreślają specjaliści. - W naszym kraju powszechnie znane i uznane są tylko te marki zachodnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego