Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rynku, które obecną pozycję mogą zmienić. Chodzi tu więc o zidentyfikowanie przedsiębiorstw, które zamierzają wejść na interesujący przedsiębiorstwo rynek. Największa uwaga powinna być poświęcona tym firmom, które mogłyby znaleźć się w tej grupie strategicznej, w której działa przedsiębiorstwo.
Warto zauważyć, że nowo wchodzącymi na rynek mogą być firmy powodujące zwiększenie liczby działających tam podmiotów lub też przedsiębiorstwa wykupujące firmy w danym sektorze, co nie spowoduje wzrostu liczby firm, lecz zmieni sytuację konkurencyjną. W ostatnich kilku latach obserwuje się na rynku krajów Unii Europejskiej wzrost liczby takich zakupów przedsiębiorstw. W pierwszych 9 miesiącach 1994r. ich wartość wyniosła 60,3mldUSD, co oznaczało 15
rynku, które obecną pozycję mogą zmienić. Chodzi tu więc o zidentyfikowanie przedsiębiorstw, które zamierzają wejść na interesujący przedsiębiorstwo rynek. Największa uwaga powinna być poświęcona tym firmom, które mogłyby znaleźć się w tej grupie strategicznej, w której działa przedsiębiorstwo.<br>Warto zauważyć, że nowo wchodzącymi na rynek mogą być firmy powodujące zwiększenie liczby działających tam podmiotów lub też przedsiębiorstwa wykupujące firmy w danym sektorze, co nie spowoduje wzrostu liczby firm, lecz zmieni sytuację konkurencyjną. W ostatnich kilku latach obserwuje się na rynku krajów Unii Europejskiej wzrost liczby takich zakupów przedsiębiorstw. W pierwszych 9 miesiącach 1994r. ich wartość wyniosła 60,3mldUSD, co oznaczało 15
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego