Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
com. Jej cena (bez kosztów wysyłki) to 20,99 dolarów USA, czyli około 86 złotych polskich. N





Retro: Kabriolety Mercedesa
NO TO BENZ!

Lata dwudzieste, lata trzydzieste... Ach, to były czasy!
Samochody z fabryki Mercedesa nie musiały być wtedy ani tanie, ani ekonomiczne, ani małe, ani aerodynamiczne. Przeciwnie - firma produkowała limuzyny i nie żałowała niczego. Wielkie nadwozia o wspaniałych kształtach przypominały bardziej pałace niż pojazdy, a ilość chromu dla ozdoby mogłaby z powodzeniem wystarczyć na instrumenty chirurgiczne we wszystkich szpitalach Niemiec. Do wykończenia ich wnętrz używano najszlachetniejszych gatunków drewna i najlepiej wyprawionej skóry. Pod maskami umieszczano nierzadko silniki, których nie powstydziłyby
com. Jej cena (bez kosztów wysyłki) to 20,99 dolarów USA, czyli około 86 złotych polskich. N&lt;/&gt;<br><br><br>&lt;page nr=22&gt;<br><br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;Retro: Kabriolety Mercedesa&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;NO TO BENZ!&lt;/&gt;<br><br>Lata dwudzieste, lata trzydzieste... Ach, to były czasy!<br>Samochody z fabryki Mercedesa nie musiały być wtedy ani tanie, ani ekonomiczne, ani małe, ani aerodynamiczne. Przeciwnie - firma produkowała limuzyny i nie żałowała niczego. Wielkie nadwozia o wspaniałych kształtach przypominały bardziej pałace niż pojazdy, a ilość chromu dla ozdoby mogłaby z powodzeniem wystarczyć na instrumenty chirurgiczne we wszystkich szpitalach Niemiec. Do wykończenia ich wnętrz używano najszlachetniejszych gatunków drewna i najlepiej wyprawionej skóry. Pod maskami umieszczano nierzadko silniki, których nie powstydziłyby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego