Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
Duty? Czy marketing zaplanował na tyle silne wsparcie, ze utrzymamy pozycję lidera na rynku i to już nie tylko w sprzedaży bezpośredniej, ale również lidera na rynku kosmetycznym w ogóle oraz lidera wśród firm wspomagających walkę z rakiem piersi?
Hity I kwartału - nowa woda toaletowa Wink czy strategiczna nowość z linii Anew - Retroactive+ już czekają, aby zająć czołowe pozycje pod względem sprzedaży w 2004 roku. Nowości, wsparcie marketingowe, inwestycje, reklamy, superoferty, próbki, dodatkowe strony i atrakcje w 13 katalogach 2004 roku poparte spójną komunikacją i integracją działań - tego w nowym roku nie zabraknie. Wierzymy, że to wszystko wzmocnione Waszym zaangażowaniem przyniesie
Duty&lt;/&gt;? Czy marketing zaplanował na tyle silne wsparcie, ze utrzymamy pozycję lidera na rynku i to już nie tylko w sprzedaży bezpośredniej, ale również lidera na rynku kosmetycznym w ogóle oraz lidera wśród firm wspomagających walkę z rakiem piersi?<br>Hity I kwartału - nowa woda toaletowa &lt;name type="prod"&gt;Wink&lt;/&gt; czy strategiczna nowość z linii &lt;name type="prod"&gt;Anew&lt;/&gt; - &lt;name type="prod"&gt;Retroactive+&lt;/&gt; już czekają, aby zająć czołowe pozycje pod względem sprzedaży w 2004 roku. Nowości, wsparcie marketingowe, inwestycje, reklamy, superoferty, próbki, dodatkowe strony i atrakcje w 13 katalogach 2004 roku poparte spójną komunikacją i integracją działań - tego w nowym roku nie zabraknie. Wierzymy, że to wszystko wzmocnione Waszym zaangażowaniem przyniesie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego