Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 10
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
typu kartami płatniczymi. Bank wprowadził też elektroniczną obsługę firm systemem BETA. W ofercie znajduje się również Punkt Obsługi Klienta Centralnego Domu Maklerskiego.
Zakopiański oddział banku dysponuje teraz dużą powierzchnią i zyskał nowoczesny wygląd. Ponadto usytuowany jest w samym centrum miasta, z dogodnym dojazdem i możliwością zaparkowania samochodu.
- Niedawno zmieniło się logo banku. Jest nim żubr - symbol siły i polskiej tradycji. To królewskie zwierzę kojarzy się z odwagą, rozwagą, mądrością. Chcielibyśmy, by takie przymioty kojarzyły się z naszym bankiem, by był on gwarancją uczciwości, solidności i siły, by dawał poczucie pewności i bezpieczeństwa. Zależy nam, by klienci nasi czuli się u nas
typu kartami płatniczymi. Bank wprowadził też elektroniczną obsługę firm systemem BETA. W ofercie znajduje się również Punkt Obsługi Klienta Centralnego Domu Maklerskiego.<br>Zakopiański oddział banku dysponuje teraz dużą powierzchnią i zyskał nowoczesny wygląd. Ponadto usytuowany jest w samym centrum miasta, z dogodnym dojazdem i możliwością zaparkowania samochodu.<br>- Niedawno zmieniło się logo banku. Jest nim żubr - symbol siły i polskiej tradycji. To królewskie zwierzę kojarzy się z odwagą, rozwagą, mądrością. Chcielibyśmy, by takie przymioty kojarzyły się z naszym bankiem, by był on gwarancją uczciwości, solidności i siły, by dawał poczucie pewności i bezpieczeństwa. Zależy nam, by klienci nasi czuli się u nas
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego