Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 27.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
opieki zdrowotnej. Tak zrobiły m.in. gmina Bemowo i Białołęka. Pomaganie chorym to doskonały sposób na zbudowanie społecznego wizerunku firmy. Korzystają z niego skrzętnie publiczne i prywatne stacje telewizyjne. Telewizja Polska od wielu lat przeznacza wpływy z jednego wigilijnego bloku reklamowego na biedne dzieci, w telewizji Polsat ciągle pojawia się logo Fundacji Polsat i hasło "Podaruj dzieciom słońce", a dzień przed Wigilią telewizja TVN w porze najlepszej oglądalności nadała program o chorych dzieciach, którym pomogła fundacja założona przez Bożenę Walter. Najbardziej medialne są chore dzieci. Największym zaufaniem Polaków cieszy się jednak Jurek Owsiak i jego Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Podczas jubileuszowego
opieki zdrowotnej. Tak zrobiły m.in. gmina Bemowo i Białołęka. Pomaganie chorym to doskonały sposób na zbudowanie społecznego wizerunku firmy. Korzystają z niego skrzętnie publiczne i prywatne stacje telewizyjne. Telewizja Polska od wielu lat przeznacza wpływy z jednego wigilijnego bloku reklamowego na biedne dzieci, w telewizji Polsat ciągle pojawia się logo Fundacji Polsat i hasło "Podaruj dzieciom słońce", a dzień przed Wigilią telewizja TVN w porze najlepszej oglądalności nadała program o chorych dzieciach, którym pomogła fundacja założona przez Bożenę Walter. Najbardziej medialne są chore dzieci. Największym zaufaniem Polaków cieszy się jednak Jurek Owsiak i jego Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Podczas jubileuszowego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego