Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
na jeden punkt obsługi, zaś w Polsce - około 8000). Natomiast w drugim przypadku mamy do czynienia głównie z obsługą klientów-osób prawnych o dużych zasobach finansowych, obejmującą skomplikowane operacje finansowe na dużą skalę.
W obydwu przypadkach należy rozważyć i poddać analizie czynniki określające zakres terytorialny działania nowego banku i jego lokalizację. Czynniki te można podzielić na zewnętrzne i wewnętrzne.
Pierwsza grupa czynników dotyczy otoczenia i rejonu działania nowego banku lub oddziału. Zaliczamy do niej potencjał ludnościowy określonego rejonu, dochody ludności, zatrudnienie, potencjał gospodarczy, sytuację konkurencyjną w danym rejonie i infrastrukturę.
Czynniki należące do drugiej grupy odnoszą się do środków, którymi dysponuje
na jeden punkt obsługi, zaś w Polsce - około 8000). Natomiast w drugim przypadku mamy do czynienia głównie z obsługą klientów-osób prawnych o dużych zasobach finansowych, obejmującą skomplikowane operacje finansowe na dużą skalę.<br>W obydwu przypadkach należy rozważyć i poddać analizie czynniki określające zakres terytorialny działania nowego banku i jego lokalizację. Czynniki te można podzielić na zewnętrzne i wewnętrzne.<br>Pierwsza grupa czynników dotyczy otoczenia i rejonu działania nowego banku lub oddziału. Zaliczamy do niej potencjał ludnościowy określonego rejonu, dochody ludności, zatrudnienie, potencjał gospodarczy, sytuację konkurencyjną w danym rejonie i infrastrukturę.<br>Czynniki należące do drugiej grupy odnoszą się do środków, którymi dysponuje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego