Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
odnoszą się raczej do klienta masowego i produktów standardowych oferowanych przez nowe banki dopiero wchodzące na rynek.

Polityka cenowa polskich banków polegała przede wszystkim na stosowaniu jednolitych cen dla wszystkich klientów, choć część banków nieznacznie różnicowała ceny, a niektóre z usług świadczyła bezpłatnie. Podstawą różnicowania cen była wysokość kredytu lub lokaty, zdolność kredytowa albo perspektywy rozwoju klienta. Samodzielność cenowa oddziałów była w tym zakresie niezwykle wąska. Banki ustalały swoje ceny opierając się na metodzie kosztowej (koszt nabycia środków finansowych plus marża banku) uzupełnionej porównaniem z cenami konkurencji. Wszystkie badane banki przy ustalaniu swoich cen starały się nie odbiegać istotnie od średniego
odnoszą się raczej do klienta masowego i produktów standardowych oferowanych przez nowe banki dopiero wchodzące na rynek.<br><br>Polityka cenowa polskich banków polegała przede wszystkim na stosowaniu jednolitych cen dla wszystkich klientów, choć część banków nieznacznie różnicowała ceny, a niektóre z usług świadczyła bezpłatnie. Podstawą różnicowania cen była wysokość kredytu lub lokaty, zdolność kredytowa albo perspektywy rozwoju klienta. Samodzielność cenowa oddziałów była w tym zakresie niezwykle wąska. Banki ustalały swoje ceny opierając się na metodzie kosztowej (koszt nabycia środków finansowych plus marża banku) uzupełnionej porównaniem z cenami konkurencji. Wszystkie badane banki przy ustalaniu swoich cen starały się nie odbiegać istotnie od średniego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego