Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
popularna, a jednocześnie kontrowersyjna forma promocji. Czasem prowadzi do procesów sądowych, tak jak miało to miejsce podczas konkursu Coca-Coli "Sięgnij po złoto" (wyprodukowano więcej wygrywających losów niż było nagród) czy gdańskiej firmy Clou (obiecywano wysokie nagrody pod warunkiem kupienia towaru).

Również fiskus dość nieufnie odnosi się do konkursów i loterii promocyjnych. W pewnym momencie zaczął nawet organizujące je firmy traktować jak profesjonalnych organizatorów gier hazardowych. Towary biorące udział w promocji uznane zostały za loteryjne losy, a urzędy skarbowe usiłowały egzekwować podatek od gier hazardowych. W 1996 r. wprowadzono odrębne przepisy dotyczące loterii promocyjnych, ale na ich prowadzenie wymagane jest zezwolenie
popularna, a jednocześnie kontrowersyjna forma promocji. Czasem prowadzi do procesów sądowych, tak jak miało to miejsce podczas konkursu Coca-Coli "Sięgnij po złoto" (wyprodukowano więcej wygrywających losów niż było nagród) czy gdańskiej firmy Clou (obiecywano wysokie nagrody pod warunkiem kupienia towaru).<br><br>Również fiskus dość nieufnie odnosi się do konkursów i loterii promocyjnych. W pewnym momencie zaczął nawet organizujące je firmy traktować jak profesjonalnych organizatorów gier hazardowych. Towary biorące udział w promocji uznane zostały za loteryjne losy, a urzędy skarbowe usiłowały egzekwować podatek od gier hazardowych. W 1996 r. wprowadzono odrębne przepisy dotyczące loterii promocyjnych, ale na ich prowadzenie wymagane jest zezwolenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego