Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
użytkowaniem produktów sprzyjających ochronie naturalnego środowiska człowieka. Te przedsiębiorstwa, które mogą zaproponować nabywcom produkty, spełniające ich wymogi, stają się bardziej konkurencyjne na rynku.
Według badań opinii społecznej powszechne zainteresowanie społeczeństw krajów rozwiniętych zagadnieniami ekologicznymi stało się faktem już w latach siedemdziesiątych. W ciągu tych lat zmienił się sposób, w jaki ludzie prezentują swoją troskę o ochronę środowiska naturalnego. W latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych konsumenci domagali się przede wszystkim wprowadzenia przepisów prawnych służących ochronie tego środowiska. W tym czasie w wielu krajach powstały takie unormowania.
W latach dziewięćdziesiątych ludzie zaczęli zwracać szczególną uwagę na to, by ich zakupy były dokonywane w uwzględnieniem
użytkowaniem produktów sprzyjających ochronie naturalnego środowiska człowieka. Te przedsiębiorstwa, które mogą zaproponować nabywcom produkty, spełniające ich wymogi, stają się bardziej konkurencyjne na rynku.<br>Według badań opinii społecznej powszechne zainteresowanie społeczeństw krajów rozwiniętych zagadnieniami ekologicznymi stało się faktem już w latach siedemdziesiątych. W ciągu tych lat zmienił się sposób, w jaki ludzie prezentują swoją troskę o ochronę środowiska naturalnego. W latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych konsumenci domagali się przede wszystkim wprowadzenia przepisów prawnych służących ochronie tego środowiska. W tym czasie w wielu krajach powstały takie unormowania.<br>W latach dziewięćdziesiątych ludzie zaczęli zwracać szczególną uwagę na to, by ich zakupy były dokonywane w uwzględnieniem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego