Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 40
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
Marek Fryźlewicz.
Rozwiązaniem problemu korków tworzących się codziennie przed przejazdem kolejowym na ul. Ludźmierskiej, miałoby być wybudowanie wiaduktu. Jego projekt opracowali dwaj absolwenci Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej - Robert Jakubiak i Andrzej Konieczny. Zaprojektowali oni rozwiązanie przejazdu kolejowego przez ulicę. Zakłada ono przeprowadzenie dwupasmówki obok istniejącej ul. Ludźmierskiej 750-metrowym łukiem. Na tym odcinku droga miałaby przechodzić wiaduktem nad torami kolejowymi.
Tym razem okazało się, że nie można jeszcze mówić o konkretnych rozwiązaniach. Jak stwierdził dyr. Jeżewicz, prowadzone są prace nad modernizacją trasy do Zakopanego. Za wcześnie więc mówić o konkretnych rozwiązaniach, skoro nie wiadomo, którędy w przyszłości pójdą tory. Po
Marek Fryźlewicz.<br>Rozwiązaniem problemu korków tworzących się codziennie przed przejazdem kolejowym na ul. Ludźmierskiej, miałoby być wybudowanie wiaduktu. Jego projekt opracowali dwaj absolwenci Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej - Robert Jakubiak i Andrzej Konieczny. Zaprojektowali oni rozwiązanie przejazdu kolejowego przez ulicę. Zakłada ono przeprowadzenie dwupasmówki obok istniejącej ul. Ludźmierskiej 750-metrowym łukiem. Na tym odcinku droga miałaby przechodzić wiaduktem nad torami kolejowymi.<br>Tym razem okazało się, że nie można jeszcze mówić o konkretnych rozwiązaniach. Jak stwierdził dyr. Jeżewicz, prowadzone są prace nad modernizacją trasy do Zakopanego. Za wcześnie więc mówić o konkretnych rozwiązaniach, skoro nie wiadomo, którędy w przyszłości pójdą tory. Po
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego