Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
oświetlenia numeru rejestracyjnego wypinamy kostkę doprowadzająca prąd. Wyjmujemy przewód wraz z kartka z przekroju tylnego pasa.
- Kluczem 13 mm odkręcamy cztery nakrętki M8 mutująca tylny pas. Nakrętki umieszczone są w czterech rogach przy czym pod lewą dolną nakrętką umocowany
((...))
jest przewód doprowadzający masę z nadwozia do silnika. Dwie górne nakrętki luzujemy do takiego położenia w którym wystarczy tytko kilka ruchów by odkręcić je zupełnie. W ten sposób zabezpieczamy się przed wypadnięciem tylnego pasa.
- Kluczem 7 odkręcamy blachowkręty mocujące blaszaną osłonę silnika od strony podwozia. Trzy wkręty mocują ją do pasa tylnego, a jeden do nadwozia.
- Teraz kluczem 17 odkręcamy śrubę mocującą
oświetlenia numeru rejestracyjnego wypinamy kostkę doprowadzająca prąd. Wyjmujemy przewód wraz z kartka z przekroju tylnego pasa. <br>- Kluczem 13 mm odkręcamy cztery nakrętki M8 mutująca tylny pas. Nakrętki umieszczone są w czterech rogach przy czym pod lewą dolną nakrętką umocowany <br>((...)) <br>jest przewód doprowadzający masę z nadwozia do silnika. Dwie górne nakrętki luzujemy do takiego położenia w którym wystarczy tytko kilka ruchów by odkręcić je zupełnie. W ten sposób zabezpieczamy się przed wypadnięciem tylnego pasa. <br>- Kluczem 7 odkręcamy &lt;orig&gt;blachowkręty&lt;/&gt; mocujące blaszaną osłonę silnika od strony podwozia. Trzy wkręty mocują ją do pasa tylnego, a jeden do nadwozia. <br>- Teraz kluczem 17 odkręcamy śrubę mocującą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego