Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 19.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
rozmowy telefoniczne z systemu opartego na impulsach na rozliczenia za rzeczywisty czas połączeń. Nowe rozliczenia mają zacząć obowiązywać w III kw. 2002 r. Firma zapowiedziała także poprawę jakości obsługi klienta. Skrócony zostanie czas przyłączania nowych klientów do sieci, dzięki możliwości telefonicznego przedstawiania zgłoszeń, a biura obsługi klienta otrzymają większe kompetencje m.in. przy rozpatrywaniu reklamacji, udzielaniu zniżek i umarzaniu zaległości w płatnościach. Podobnie jak w sieciach komórkowych, TP SA zamierza wprowadzić programy lojalnościowe oraz zróżnicować taryfy dla poszczególnych grup odbiorców. Przedstawiciele spółki nie chcieli mówić o prognozach finansowych podobnie jak o szczegółach zapowiedzianych wcześniej zwolnień, które mają objąć 20 proc. załogi przedsiębiorstwa
rozmowy telefoniczne z systemu opartego na impulsach na rozliczenia za rzeczywisty czas połączeń. Nowe rozliczenia mają zacząć obowiązywać w III kw. 2002 r. Firma zapowiedziała także poprawę jakości obsługi klienta. Skrócony zostanie czas przyłączania nowych klientów do sieci, dzięki możliwości telefonicznego przedstawiania zgłoszeń, a biura obsługi klienta otrzymają większe kompetencje m.in. przy rozpatrywaniu reklamacji, udzielaniu zniżek i umarzaniu zaległości w płatnościach. Podobnie jak w sieciach komórkowych, TP SA zamierza wprowadzić programy <orig>lojalnościowe</> oraz zróżnicować taryfy dla poszczególnych grup odbiorców. Przedstawiciele spółki nie chcieli mówić o prognozach finansowych podobnie jak o szczegółach zapowiedzianych wcześniej zwolnień, które mają objąć 20 proc. załogi przedsiębiorstwa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego