w ostatnim czasie w materiałach promocyjnych i reklamowych, mają przedstawić wnioski dyscyplinarne. O ostatecznej karze zdecydują dyrektorzy generalni stacji.<br>To efekt surowej opinii komisji etyki <name type="org">TVP</>, która przed tygodniem oświadczyła, że dziewięcioro dziennikarzy tej stacji złamało zasady obowiązujące w telewizji publicznej, niektórzy nawet w sposób rażący. Sprawa dotyczyła znanych nazwisk, m.in. <name type="person">Kamila Durczoka</>, <name type="person">Jolanty Pieńkowskiej</>, <name type="person">Doroty Warakomskiej</>, <name type="person">Iwony Schymalli</> i <name type="person">Katarzyny Dowbor</>.<br>Po przejrzeniu pliku przedświątecznych magazynów oraz materiałów promocyjnych sieci handlowych, komisja etyki uznała, że dziennikarze <q>"z zadziwiającą łatwością przyjmując propozycje udziału w przedsięwzięciach o charakterze reklamowym lub promocyjnym, burzą wypracowany latami wizerunek osób obiektywnych, będących rzecznikami interesów widzów"</>. Zdaniem