Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dotyczące takich dwóch form promocji, jak reklama i sponsoring. Może ona właściwie odnosić się także do filmów lub innych programów o charakterze public relations, emitowanych w telewizji. W terminologii konwencji public relations są zapewne zawarte pod pojęciem reklamy.
Zapisy konwencji są z tego powodu ważne dla polskich nadawców promocji, ponieważ m.in. na jej podstawie zostały opracowane w 1990r. Zasady działalności reklamowej w programach Polskiego Radia i Telewizji i późniejsze unormowania. Poza tym Polska jest członkiem Rady Europy i musi brać pod uwagę normy prawne, tworzone w ramach tej organizacji. Stosowanie się przez poszczególne kraje do tych zasad reklamy telewizyjnej jest kontrolowane
dotyczące takich dwóch form promocji, jak reklama i sponsoring. Może ona właściwie odnosić się także do filmów lub innych programów o charakterze public relations, emitowanych w telewizji. W terminologii konwencji public relations są zapewne zawarte pod pojęciem reklamy.<br>Zapisy konwencji są z tego powodu ważne dla polskich nadawców promocji, ponieważ m.in. na jej podstawie zostały opracowane w 1990r. Zasady działalności reklamowej w programach Polskiego Radia i Telewizji i późniejsze unormowania. Poza tym Polska jest członkiem Rady Europy i musi brać pod uwagę normy prawne, tworzone w ramach tej organizacji. Stosowanie się przez poszczególne kraje do tych zasad reklamy telewizyjnej jest kontrolowane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego