i<br>biznesowych - powtarza Pawłowicz. Jedną z prób jest podjęty przez PAIZ,<br>KIG i agencję Ammirati Puris Lintas program Polska 2000, którego celem<br>jest stworzenie nowej megamarki Polska. - Najpierw musimy przeprowadzić<br>badania, by się zorientować, jak nasz kraj jest postrzegany w najbardziej<br>istotnych dla nas regionach - mówi Pawłowicz. Badania będę prowadzone<br>m.in. w USA, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji i Japonii. Potem<br>zostaną podjęte następne działania. - Chcielibyśmy, by to był początek<br>wspólnych, zintegrowanych przedsięwzięć promujących nasz kraj - ma<br>nadzieję Pawłowicz. Czy to się uda, czy na początku XXI w. dościgniemy<br>Irlandię?<br><br><br><au>Mirosław Cielemęcki</></><br><br><br><div type="art" sex="f"><tit>Klonowanie wątpliwości</><br><br><br><tit>Czy postęp w nauce może zagrozić ludzkości