Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
różnych sektorów. Dotyczy to przede wszystkim przedsiębiorstw z krajów członkowskich, ale także może się odnosić do firm spoza tego ugrupowania gospodarczego. Może to zwłaszcza dotyczyć firm z tych krajów, które podpisały umowę stowarzyszeniową z UE, czyli także z Polski.

3.4. Analiza atutów firmy w warunkach różnej atrakcyjności rynku - tzw. macierz McKinseya

Koncepcja tej metody została opracowana przez firmę General Electric we współpracy z firmą konsultingową McKinseya na początku lat siedemdziesiątych. Wykorzystując tę metodę do analizowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym bierze się pod uwagę atrakcyjność tego rynku i atuty konkurencyjne firmy. Założeniem omawianego podejścia jest równoczesna analiza tych dwóch
różnych sektorów. Dotyczy to przede wszystkim przedsiębiorstw z krajów członkowskich, ale także może się odnosić do firm spoza tego ugrupowania gospodarczego. Może to zwłaszcza dotyczyć firm z tych krajów, które podpisały umowę stowarzyszeniową z UE, czyli także z Polski.<br><br>&lt;tit&gt;3.4. Analiza atutów firmy w warunkach różnej atrakcyjności rynku - tzw. macierz McKinseya&lt;/&gt;<br><br>Koncepcja tej metody została opracowana przez firmę General Electric we współpracy z firmą konsultingową McKinseya na początku lat siedemdziesiątych. Wykorzystując tę metodę do analizowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym bierze się pod uwagę atrakcyjność tego rynku i atuty konkurencyjne firmy. Założeniem omawianego podejścia jest równoczesna analiza tych dwóch
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego