Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
Life, które miały po około 20 milionów czytelników każdy. Po prostu wskaźniki rentowności reklamy były niekorzystne dla większości ich ogłoszeniodawców, co z kolei było spowodowane nadmiernym zróżnicowaniem (masowością) publiczności czytelniczej. Ogłoszeniodawcom bardziej się opłacało finansowanie mniejszych pism, o bardziej wyspecjalizowanym profilu i czytanych przez określone kręgi społeczne. Upadek tych masowych magazynów zrodził tezę, że skończyła się era mediów prawdziwie masowych, a zaczęła era mediów wyspecjalizowanych [Peterson,1960]. W każdym razie wyjaśnia ona mocną pozycję prasy lokalnej, utrzymującej się z reklamy miejscowych usług i sklepów.
Ekonomika radia i telewizji jest bardziej złożona niż prasy. Są to środki wymagające olbrzymiego zaplecza tak programowego
Life, które miały po około 20 milionów czytelników każdy. Po prostu wskaźniki rentowności reklamy były niekorzystne dla większości ich ogłoszeniodawców, co z kolei było spowodowane nadmiernym zróżnicowaniem (masowością) publiczności czytelniczej. Ogłoszeniodawcom bardziej się opłacało finansowanie mniejszych pism, o bardziej wyspecjalizowanym profilu i czytanych przez określone kręgi społeczne. Upadek tych masowych magazynów zrodził tezę, że skończyła się era mediów prawdziwie masowych, a zaczęła era mediów wyspecjalizowanych [Peterson,1960]. W każdym razie wyjaśnia ona mocną pozycję prasy lokalnej, utrzymującej się z reklamy miejscowych usług i sklepów.<br>Ekonomika radia i telewizji jest bardziej złożona niż prasy. Są to środki wymagające olbrzymiego zaplecza tak programowego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego