Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w 1986r. wynosił on 7%.
Produkty przemysłowe sprzedawane w domach towarowych są poddawane naciskom ze strony konkurencyjnych specjalistycznych sklepów, działających w dużej skali. Ich asortyment jest bardziej zróżnicowany a ceny niższe. Rozwój takich specjalistycznych sklepów w branży sprzętu telewizyjnego i hi-fi, komputerów, części i akcesoriów samochodowych, mebli, przyborów do majsterkowania (DIY - do it yourself), ogrodniczej, produktów sportowych i zabawek, jest widoczny przede wszystkim we Francji, Niemczech i w Wielkiej Brytanii.
Specjalistyczne sieci łańcuchowe i średniej wielkości sklepy branżowe, sprzedające kosmetyki, komputery, artykuły sportowe i książki, rozwijają się głównie w Niemczech i w Holandii.
Domy sprzedaży wysyłkowej o uniwersalnym asortymencie po
w 1986r. wynosił on 7%.<br>Produkty przemysłowe sprzedawane w domach towarowych są poddawane naciskom ze strony konkurencyjnych specjalistycznych sklepów, działających w dużej skali. Ich asortyment jest bardziej zróżnicowany a ceny niższe. Rozwój takich specjalistycznych sklepów w branży sprzętu telewizyjnego i hi-fi, komputerów, części i akcesoriów samochodowych, mebli, przyborów do majsterkowania (DIY - do it yourself), ogrodniczej, produktów sportowych i zabawek, jest widoczny przede wszystkim we Francji, Niemczech i w Wielkiej Brytanii.<br>Specjalistyczne sieci łańcuchowe i średniej wielkości sklepy branżowe, sprzedające kosmetyki, komputery, artykuły sportowe i książki, rozwijają się głównie w Niemczech i w Holandii.<br>Domy sprzedaży wysyłkowej o uniwersalnym asortymencie po
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego