Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
poważnie, podwoziach seryjnych limuzyn, gdy tymczasem nowe, omawiane tu rozwiązanie ma rozstaw osi nie ustępujący limuzynie wielkoseryjnej o której rozwiązania się opiera.
Według słów twórców samochodu Lancia Beta HPE ma to być jeszcze jedna próba konstrukcyjna połączenia możliwie jak największej ilości zalet wszystkich rodzajów nadwozi, w szczególności zaś wykorzystanie do maksimum zdolności przewozu osób i bagażu w możliwie jak najbardziej zróżnicowanych układach. Trzeba przyznać, że rozwiązanie zas6osowane przez Lancię jest istotnie bardzo pomysłowe, choć w zasadzie spiera się na rzeczach już znanych. Nadwozie samochodu HPE stworzono w ten sposób, że na płycie podłogowej limuzyny - a więc płycie o niezmniejszonym rozstawie osi
poważnie, podwoziach seryjnych limuzyn, gdy tymczasem nowe, omawiane tu rozwiązanie ma rozstaw osi nie ustępujący limuzynie wielkoseryjnej o której rozwiązania się opiera. <br>Według słów twórców samochodu Lancia Beta HPE ma to być jeszcze jedna próba konstrukcyjna połączenia możliwie jak największej ilości zalet wszystkich rodzajów nadwozi, w szczególności zaś wykorzystanie do maksimum zdolności przewozu osób i bagażu w możliwie jak najbardziej zróżnicowanych układach. Trzeba przyznać, że rozwiązanie zas6osowane przez Lancię jest istotnie bardzo pomysłowe, choć w zasadzie spiera się na rzeczach już znanych. Nadwozie samochodu HPE stworzono w ten sposób, że na płycie podłogowej limuzyny - a więc płycie o &lt;orig&gt;niezmniejszonym&lt;/&gt; rozstawie osi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego