Typ tekstu: Książka
Autor: Milewski Roman
Tytuł: Podstawy ekonomii
Rok: 2000
są jednak pewne, gdyż zwiększonej sprzedaży towarzyszą z reguły zwiększone wydatki na promocję, np. reklamę. Zależności między utargiem ze sprzedaży a wielkością produkcji zaprezentujemy graficznie (rys. 6.35) w ramach podsumowania omawianych koncepcji.
Argumentacja W.J. Baumola była później dosyć często kwestionowana. Ponadto sporą popularność zyskał pogląd, zgodnie z którym maksymalizację sprzedaży można traktować jako środek prowadzący do maksymalizacji przyszłych zysków. Z kolei sam Baumol w następnym wydaniu swojej książki doszedł do wniosku, że lepszym przybliżeniem rzeczywistości jest maksymalizacja nie poziomu sprzedaży, lecz tempa jej wzrostu.

Maksymalizacja wzrostu

Relatywnie największy odźwięk w literaturze ekonomicznej uzyskały te koncepcje menedżerskie, które ujmują cel
są jednak pewne, gdyż zwiększonej sprzedaży towarzyszą z reguły zwiększone wydatki na promocję, np. reklamę. Zależności między utargiem ze sprzedaży a wielkością produkcji zaprezentujemy graficznie (rys. 6.35) w ramach podsumowania omawianych koncepcji.<br>Argumentacja W.J. Baumola była później dosyć często kwestionowana. Ponadto sporą popularność zyskał pogląd, zgodnie z którym maksymalizację sprzedaży można traktować jako środek prowadzący do maksymalizacji przyszłych zysków. Z kolei sam Baumol w następnym wydaniu swojej książki doszedł do wniosku, że lepszym przybliżeniem rzeczywistości jest maksymalizacja nie poziomu sprzedaży, lecz tempa jej wzrostu.<br><br>&lt;tit&gt;Maksymalizacja wzrostu&lt;/&gt;<br><br>Relatywnie największy odźwięk w literaturze ekonomicznej uzyskały te koncepcje menedżerskie, które ujmują cel
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego