Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 09.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
liczbę pojazdów jaka jeździ obecnie, MZA powinno przybywać rocznie ok. 80-100 nowych wozów. Układ na monopol
Teoretycznie konkurencja powinna zmusić Zakład do obniżki cen. Ale prawdziwa konkurencja miejskiej firmie jeszcze nie grozi. W podpisanym przez władze Warszawy w 1998 układzie zbiorowym pracy, pracownicy komunikacji zastrzegli, że sprywatyzowane może być maksymalnie 180 autobusów, czyli ok. 15 proc. przewozów. Układ obowiązuje do 2005 roku. - Wtedy chcielibyśmy, aby jedną czwartą przewozów realizowali prywatni przewoźnicy - mówi Grzegorz Dziemieszczyk.
Pasażerowie nie powinni zauważyć różnicy pomiędzy "zwykłym" autobusem, a tym z firmy prywatnej. Wszystkie wozy są kontrolowane przez Zarząd. ZTM ustala trasy, rozkłady jazdy, kontroluje punktualność
liczbę pojazdów jaka jeździ obecnie, MZA powinno przybywać rocznie ok. 80-100 nowych wozów. Układ na monopol<br>Teoretycznie konkurencja powinna zmusić Zakład do obniżki cen. Ale prawdziwa konkurencja miejskiej firmie jeszcze nie grozi. W podpisanym przez władze Warszawy w 1998 układzie zbiorowym pracy, pracownicy komunikacji zastrzegli, że sprywatyzowane może być maksymalnie 180 autobusów, czyli ok. 15 proc. przewozów. Układ obowiązuje do 2005 roku. - Wtedy chcielibyśmy, aby jedną czwartą przewozów realizowali prywatni przewoźnicy - mówi Grzegorz Dziemieszczyk. <br>Pasażerowie nie powinni zauważyć różnicy pomiędzy "zwykłym" autobusem, a tym z firmy prywatnej. Wszystkie wozy są kontrolowane przez Zarząd. ZTM ustala trasy, rozkłady jazdy, kontroluje punktualność
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego