Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zapewnienie porównywalności ich wyników. Chodzi tu nie tylko o tak oczywistą sprawę, jak język, w jakim są wyrażone pytania w kwestionariuszach ankietowych, ale także o uwzględnienie czynników społecznych i kulturowych. Pytanie możliwe do zaakceptowania w jednym kraju może być nie do przyjęcia w innym. Aby uniknąć ewentualnych nieporozumień i zapewnić maksymalnie dużą porównywalność wyników, przedsiębiorstwa transnarodowe opracowują różnego rodzaju zbiory jednolitych zasad prowadzenia badań marketingowych w skali międzynarodowej. Przedstawiamy oto przykład takiego właśnie opracowania.



W celu zapewnienia porównywalności badań przedsiębiorstwa transnarodowe korzystają często ze współpracy międzynarodowych przedsiębiorstw konsultingowych i firm badawczych, z których najważniejsze dla rynku Unii Europejskiej zostały przedstawione wcześniej
zapewnienie porównywalności ich wyników. Chodzi tu nie tylko o tak oczywistą sprawę, jak język, w jakim są wyrażone pytania w kwestionariuszach ankietowych, ale także o uwzględnienie czynników społecznych i kulturowych. Pytanie możliwe do zaakceptowania w jednym kraju może być nie do przyjęcia w innym. Aby uniknąć ewentualnych nieporozumień i zapewnić maksymalnie dużą porównywalność wyników, przedsiębiorstwa transnarodowe opracowują różnego rodzaju zbiory jednolitych zasad prowadzenia badań marketingowych w skali międzynarodowej. Przedstawiamy oto przykład takiego właśnie opracowania.<br><br>&lt;gap&gt;<br><br>W celu zapewnienia porównywalności badań przedsiębiorstwa transnarodowe korzystają często ze współpracy międzynarodowych przedsiębiorstw konsultingowych i firm badawczych, z których najważniejsze dla rynku Unii Europejskiej zostały przedstawione wcześniej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego