Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kontekstu społecznego. W realnych społecznie sytuacjach nigdy nie występują w jednakowym natężeniu oraz pełnej skali złożoności. Wymiary dominujące często są zbieżne z cechami decydującymi o projektowaniu samego produktu i jego funkcji, w tworzeniu nadrzędnej strategii marketingowej. Z reguły jednak nie dostarczają wystarczającej ilości informacji dla zapisu obrazu produktu, wykorzystującego w maksymalnym stopniu cechy

poszczególnych typów przekazów reklamowych. Muszą być więc uzupełniane argumentami nadającymi wiadomości sens komunikacyjny. Stosowanie powyższych kryteriów, jako określonych tendencji tworzenia potencjalnego wizerunku produktu, dostarcza dużej ilości informacji. Weryfikacja istotności poszczególnych wymiarów oraz selekcja zbędnej argumentacji jest z reguły procesem prostszym niż praca ograniczona deficytem argumentów i barierą obrazu
kontekstu społecznego. W realnych społecznie sytuacjach nigdy nie występują w jednakowym natężeniu oraz pełnej skali złożoności. Wymiary dominujące często są zbieżne z cechami decydującymi o projektowaniu samego produktu i jego funkcji, w tworzeniu nadrzędnej strategii marketingowej. Z reguły jednak nie dostarczają wystarczającej ilości informacji dla zapisu obrazu produktu, wykorzystującego w maksymalnym stopniu cechy<br>&lt;page nr=87&gt;<br>poszczególnych typów przekazów reklamowych. Muszą być więc uzupełniane argumentami nadającymi wiadomości sens komunikacyjny. Stosowanie powyższych kryteriów, jako określonych tendencji tworzenia potencjalnego wizerunku produktu, dostarcza dużej ilości informacji. Weryfikacja istotności poszczególnych wymiarów oraz selekcja zbędnej argumentacji jest z reguły procesem prostszym niż praca ograniczona deficytem argumentów i barierą obrazu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego