Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 11.05
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
o obywatelskim projekcie ustawy o mediach bez przemocy. Coraz więcej środowisk dostrzega konieczność chronienia dzieci przed złym wpływem reklam telewizyjnych oraz szkodliwymi treściami w mediach.
Sytuację może zmienić, przynajmniej częściowo, przyjęcie przez stacje telewizyjne karty zasad nadawania reklam dla dzieci i uchwalenie przez Sejm obywatelskiego projektu ustawy o mediach przyjaznych małoletnim.
W październiku w tekście "Telewizyjne polowanie na dzieci" pisaliśmy o rosnącej liczbie reklam kierowanych do dzieci i o bardzo liberalnym prawie dopuszczającym je do emisji. - Ta publikacja uzmysłowiła wielu, że taki problem istnieje - mówi Danuta Waniek, przewodniczącą KRRiTV. Jedyną do tej pory stacją, która dobrowolnie przyjęła obostrzenia dotyczące emisji reklam
o obywatelskim projekcie ustawy o mediach bez przemocy. Coraz więcej środowisk dostrzega konieczność chronienia dzieci przed złym wpływem reklam telewizyjnych oraz szkodliwymi treściami w mediach.<br>Sytuację może zmienić, przynajmniej częściowo, przyjęcie przez stacje telewizyjne karty zasad nadawania reklam dla dzieci i uchwalenie przez Sejm obywatelskiego projektu ustawy o mediach przyjaznych małoletnim.<br>W październiku w tekście "Telewizyjne polowanie na dzieci" pisaliśmy o rosnącej liczbie reklam kierowanych do dzieci i o bardzo liberalnym prawie dopuszczającym je do emisji. - Ta publikacja uzmysłowiła wielu, że taki problem istnieje - mówi &lt;name type="person"&gt;Danuta Waniek&lt;/&gt;, przewodniczącą &lt;name type="org"&gt;KRRiTV&lt;/&gt;. Jedyną do tej pory stacją, która dobrowolnie przyjęła obostrzenia dotyczące emisji reklam
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego