Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
się z tezą, która głosi, że wchodzenie na nasz rynek takich armatorów jak DFDS, Stena Line i Fast Ferry, spowoduje przemieszczenie ciągów ładunkowych i my coś z tego ciastka będziemy mieli. To utopia. Żeby dostać kawałek z tego rynku, trzeba mieć przynajmniej łopatkę do ciasta. My dziś takich narzędzi nie mamy. Tymczasem musimy zabezpieczyć nasze interesy na głównych ciągach ze Skandynawii do Polski, na których "siedzimy" od wielu lat. Poprzez brak porozumienia z PŻB do Polski wpuściliśmy już Stenę, i jeżeli nie zrobimy czegoś wspólnie, będziemy dalej tracić rynek. Dziś wejście DFDS na linię Gdynia lub Gdańsk-Kopenhaga uderzy w nas
się z tezą, która głosi, że wchodzenie na nasz rynek takich armatorów jak DFDS, Stena Line i Fast Ferry, spowoduje przemieszczenie ciągów ładunkowych i my coś z tego ciastka będziemy mieli. To utopia. Żeby dostać kawałek z tego rynku, trzeba mieć przynajmniej łopatkę do ciasta. My dziś takich narzędzi nie mamy. Tymczasem musimy zabezpieczyć nasze interesy na głównych ciągach ze Skandynawii do Polski, na których "siedzimy" od wielu lat. Poprzez brak porozumienia z PŻB do Polski wpuściliśmy już Stenę, i jeżeli nie zrobimy czegoś wspólnie, będziemy dalej tracić rynek. Dziś wejście DFDS na linię Gdynia lub Gdańsk-Kopenhaga uderzy w nas
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego