Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
kierunku właśnie takim, żeby uczeń zdobywał umiejętności, dlatego, że to czego wysłucha i czego się nauczy na pamięć w niewielkim stopniu zapamięta, to, w czym weźmie udział, pamięta w ogromnym procencie, ale teraz tak, żeby nauczyć się czegoś to przeważnie, na przykład, zmierzyć opór, czegoś tam, jakiegoś przewodnika, trzeba umieć manipulować, trzeba pozwolić manipulować, trzeba, żeby uczeń wziął udział w zabawie, żeby nauczyć się rozumieć, to trzeba umieć wątpić, nauczyciel powinien mieć, znaczy nie może być autorytetem jedynym, wyrocznią absolutną, musi pozwolić uczniom nie zgodzić się z nim, no, ale to by zmieniło fundamentalnie, i daj Boże, polską szkołę, gdzie nie
kierunku właśnie takim, żeby uczeń zdobywał umiejętności, dlatego, że to czego wysłucha i czego się nauczy na pamięć w niewielkim stopniu zapamięta, to, w czym weźmie udział, pamięta w ogromnym procencie, ale teraz tak, żeby nauczyć się czegoś to przeważnie, na przykład, zmierzyć opór, czegoś tam, jakiegoś przewodnika, trzeba umieć manipulować, trzeba pozwolić manipulować, trzeba, żeby uczeń wziął udział w zabawie, żeby nauczyć się rozumieć, to trzeba umieć wątpić, nauczyciel powinien mieć, znaczy nie może być autorytetem jedynym, wyrocznią absolutną, musi pozwolić uczniom nie zgodzić się z nim, no, ale to by zmieniło fundamentalnie, i daj Boże, polską szkołę, gdzie nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego