Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
Bilans ten powinien być tworzony w określonym układzie interesów, istotnych dla podmiotów, gdyż interpretacja i ocena części kategorii ekonomicznych zmienia się w funkcji podmiotu. Na przykład dla producenta cena wyrobu finalnego jest walorem i maksymantą, a dla użytkownika - mankamentem i minimantą (podrozdział1.2). Koszty i straty przedsiębiorstwa są klasyfikowane jako mankamenty i minimanty. Na podejmowanie decyzji dotyczących jakości danego obiektu zarządzania wpływa saldo bilansu pozytywnych i negatywnych skutków ekonomicznych tej jakości (różnicowa formuła rachunku efektywności ekonomicznej [31]).
Istotę zarządzania jakością wyrażają procesy informacyjno-decyzyjne: planowania, projektowania, zapewniania, realizacji, kontroli i doskonalenia jakości obiektów zarządzania w przedsiębiorstwie produkcyjnym. Są to obiekty prezentowane
Bilans ten powinien być tworzony w określonym układzie interesów, istotnych dla podmiotów, gdyż interpretacja i ocena części kategorii ekonomicznych zmienia się w funkcji podmiotu. Na przykład dla producenta cena wyrobu finalnego jest walorem i maksymantą, a dla użytkownika - mankamentem i minimantą (podrozdział1.2). Koszty i straty przedsiębiorstwa są klasyfikowane jako mankamenty i minimanty. Na podejmowanie decyzji dotyczących jakości danego obiektu zarządzania wpływa saldo bilansu pozytywnych i negatywnych skutków ekonomicznych tej jakości (różnicowa formuła rachunku efektywności ekonomicznej [31]).<br>Istotę zarządzania jakością wyrażają procesy informacyjno-decyzyjne: planowania, projektowania, zapewniania, realizacji, kontroli i doskonalenia jakości obiektów zarządzania w przedsiębiorstwie produkcyjnym. Są to obiekty prezentowane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego