Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Polmosy jednak przypominają, że w owym okresie obie firmy były państwowe i tak naprawdę to promocja odbywała się za pieniądze podatnika. Zresztą część środków przeznaczonych na promocję przepływała również przez kasy Polmosu. Dyrektorzy Polmosów twierdzą, że Agros pokrywał tylko 50-70 proc. kosztów promocji. Rekompensował to sobie zresztą, stosując wysokie marże, wielokrotnie wyższe od tych, jakie mogli ustalać producenci alkoholi na krajowym rynku. Prawdą jest również i to, że Agros nie odniósł właściwie żadnych sukcesów na obcych rynkach. Całe szczęście, że firmie tej nie udało się doprowadzić do stuprocentowego zmonopolizowania eksportu. Spór pomiędzy obiema stronami trafił na wokandy kilku sądów. Agros
Polmosy jednak przypominają, że w owym okresie obie firmy były państwowe i tak naprawdę to promocja odbywała się za pieniądze podatnika. Zresztą część środków przeznaczonych na promocję przepływała również przez kasy Polmosu. Dyrektorzy Polmosów twierdzą, że Agros pokrywał tylko 50-70 proc. kosztów promocji. Rekompensował to sobie zresztą, stosując wysokie marże, wielokrotnie wyższe od tych, jakie mogli ustalać producenci alkoholi na krajowym rynku. Prawdą jest również i to, że Agros nie odniósł właściwie żadnych sukcesów na obcych rynkach. Całe szczęście, że firmie tej nie udało się doprowadzić do stuprocentowego zmonopolizowania eksportu. Spór pomiędzy obiema stronami trafił na wokandy kilku sądów. Agros
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego