Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Siemens w Polsce
Rok: 2002
któremu jest w stanie jeszcze szybciej reagować na pojawiające się problemy i wątpliwości ze strony użytkowników.

Klienci stają się coraz bardziej wymagający, konkurencja ostrzejsza, a procesy biznesowe coraz bardziej skomplikowane. Do tych wyzwań dołącza szybko rozwijająca się technologia. Na dzisiejszych, dynamicznych i szybko zmieniających się rynkach nie wystarczą tradycyjne narzędzia marketingowe. Jedynym sposobem na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest przyciągnięcie właściwych Klientów, jedynym sposobem na jej utrzyma nie jest długotrwałe pozyskanie ich lojalności. CRM to całościowe podejście do polepszenia relacji i tych procesów biznesowych, które dotyczą tego, co najważniejsze . współpracy z Klientami. Jednym z najważniejszych elementów wdrożenia systemu CRM jest jego pełna
któremu jest w stanie jeszcze szybciej reagować na pojawiające się problemy i wątpliwości ze strony użytkowników.<br><br>Klienci stają się coraz bardziej wymagający, konkurencja ostrzejsza, a procesy biznesowe coraz bardziej skomplikowane. Do tych wyzwań dołącza szybko rozwijająca się technologia. Na dzisiejszych, dynamicznych i szybko zmieniających się rynkach nie wystarczą tradycyjne narzędzia marketingowe. Jedynym sposobem na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest przyciągnięcie właściwych Klientów, jedynym sposobem na jej utrzyma nie jest długotrwałe pozyskanie ich lojalności. CRM to całościowe podejście do polepszenia relacji i tych procesów biznesowych, które dotyczą tego, co najważniejsze . współpracy z Klientami. Jednym z najważniejszych elementów wdrożenia systemu CRM jest jego pełna
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego