Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
2. Analiza uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa

2.1. Sposób tworzenia planu marketingowego i jego elementy

Jedną z istotniejszych przesłanek skuteczności działań marketingowych przedsiębiorstwa jest opracowanie planu marketingowego odnoszącego się do rynku działania firmy. Podobnie powinno się postąpić w przypadku wchodzenia na rynek Unii Europejskiej lub też w sytuacji modyfikacji czy restrukturyzacji działalności w tym obszarze
2. Analiza uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;2.1. Sposób tworzenia planu marketingowego i jego elementy&lt;/&gt;<br><br>Jedną z istotniejszych przesłanek skuteczności działań marketingowych przedsiębiorstwa jest opracowanie planu marketingowego odnoszącego się do rynku działania firmy. Podobnie powinno się postąpić w przypadku wchodzenia na rynek Unii Europejskiej lub też w sytuacji modyfikacji czy restrukturyzacji działalności w tym obszarze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego