Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
przyszłościowy. Miej na uwadze, że dążysz do zwiększenia marż, a nie jedynie obrotu.
Gdzie?
Określ obszar geograficzny, na którym produkt/usluga jest dostępna obecnie. Zrób "benchamrking", czyli porównanie do innych firm, które są dla ciebie punktem odniesienia. Takie porównanie z konkurentami może obejmować różne zagadnienia - od parametrów technicznych do strategii marketingowej i założeń finansowych. Zastanów się, czy twoi konkurenci rozwijają inne kanały dystrybucji, a jakie mogą być przez nich wykorzystane w przyszłości. Przemyśl, czy jesteś w stanie sam rozwinąć inne kanały dystrybucji.
Analiza zrobiona przez właścicieli firmy ma dużą wartość. Dobrze jest włączyć w to zdanie osoby odpowiedzialne z sprawdź obsługę
przyszłościowy. Miej na uwadze, że dążysz do zwiększenia marż, a nie jedynie obrotu.<br>Gdzie?<br>Określ obszar geograficzny, na którym produkt/usluga jest dostępna obecnie. Zrób "benchamrking", czyli porównanie do innych firm, które są dla ciebie punktem odniesienia. Takie porównanie z konkurentami może obejmować różne zagadnienia - od parametrów technicznych do strategii marketingowej i założeń finansowych. Zastanów się, czy twoi konkurenci rozwijają inne kanały dystrybucji, a jakie mogą być przez nich wykorzystane w przyszłości. Przemyśl, czy jesteś w stanie sam rozwinąć inne kanały dystrybucji. <br>Analiza zrobiona przez właścicieli firmy ma dużą wartość. Dobrze jest włączyć w to zdanie osoby odpowiedzialne z sprawdź obsługę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego