Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
produkty nie spełniają takich wymogów. Rzeczywiście, np. w branży spożywczej obok prawdziwej ekożywności pojawiły się produkty nazywane pseudoekożywnością.
Przedsiębiorcy wykorzystują tendencje proekologiczne w społeczeństwach Europy i proponują imitacje.
Reakcją przedsiębiorstw na ekologiczne uwarunkowania, wynikające zarówno z przepisów administracyjnych, jak i z rosnącej świadomości proekologicznej społeczeństw, jest zmodyfikowane podejście do decyzji marketingowych i powstanie tzw. marketingu ekologicznego, zwanego też "zielonym marketingiem". Ta koncepcja zaczęła się rozwijać w krajach Europy Zachodniej w latach osiemdziesiątych. Przedsiębiorstwa uwzględniają tę tendencję w podejmowaniu decyzji dotyczących produktu, ceny, dystrybucji i promocji. Motywy takich działań są różnorodne (tabl. 21).
Stosowanie marketingu ekologicznego wymaga różnych modyfikacji w produktach i
produkty nie spełniają takich wymogów. Rzeczywiście, np. w branży spożywczej obok prawdziwej ekożywności pojawiły się produkty nazywane pseudoekożywnością.<br>Przedsiębiorcy wykorzystują tendencje proekologiczne w społeczeństwach Europy i proponują imitacje.<br>Reakcją przedsiębiorstw na ekologiczne uwarunkowania, wynikające zarówno z przepisów administracyjnych, jak i z rosnącej świadomości proekologicznej społeczeństw, jest zmodyfikowane podejście do decyzji marketingowych i powstanie tzw. marketingu ekologicznego, zwanego też "zielonym marketingiem". Ta koncepcja zaczęła się rozwijać w krajach Europy Zachodniej w latach osiemdziesiątych. Przedsiębiorstwa uwzględniają tę tendencję w podejmowaniu decyzji dotyczących produktu, ceny, dystrybucji i promocji. Motywy takich działań są różnorodne (tabl. 21).<br>Stosowanie marketingu ekologicznego wymaga różnych modyfikacji w produktach i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego