Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
2. Analiza uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa

2.1. Sposób tworzenia planu marketingowego i jego elementy

Jedną z istotniejszych przesłanek skuteczności działań marketingowych przedsiębiorstwa jest opracowanie planu marketingowego odnoszącego się do rynku działania firmy. Podobnie powinno się postąpić w przypadku wchodzenia na rynek Unii Europejskiej lub też w sytuacji modyfikacji czy restrukturyzacji działalności w tym obszarze. Warunki działania ulegają zmianom, a więc powinna się także zmieniać koncepcja działania przedsiębiorstwa. Potrzeba stworzenia nowego planu
2. Analiza uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;2.1. Sposób tworzenia planu marketingowego i jego elementy&lt;/&gt;<br><br>Jedną z istotniejszych przesłanek skuteczności działań marketingowych przedsiębiorstwa jest opracowanie planu marketingowego odnoszącego się do rynku działania firmy. Podobnie powinno się postąpić w przypadku wchodzenia na rynek Unii Europejskiej lub też w sytuacji modyfikacji czy restrukturyzacji działalności w tym obszarze. Warunki działania ulegają zmianom, a więc powinna się także zmieniać koncepcja działania przedsiębiorstwa. Potrzeba stworzenia nowego planu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego