Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
marketingu ekologicznego, zwanego też "zielonym marketingiem". Ta koncepcja zaczęła się rozwijać w krajach Europy Zachodniej w latach osiemdziesiątych. Przedsiębiorstwa uwzględniają tę tendencję w podejmowaniu decyzji dotyczących produktu, ceny, dystrybucji i promocji. Motywy takich działań są różnorodne (tabl. 21).
Stosowanie marketingu ekologicznego wymaga różnych modyfikacji w produktach i przystosowania całości działań marketingowych do nowych typów uwarunkowań. Jak wynika z zaprezentowanego zestawienia, różne mogą być motywy takich zmian. Jest interesujące, że często motywem jest chęć poprawy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku oraz konieczność utrzymania pozycji lidera marketingowego.
Coraz ostrzejsze przepisy prawne, presja społeczeństwa i różnych jego grup proekologicznych, rosnące koszty usuwania zanieczyszczeń, o
marketingu ekologicznego, zwanego też "zielonym marketingiem". Ta koncepcja zaczęła się rozwijać w krajach Europy Zachodniej w latach osiemdziesiątych. Przedsiębiorstwa uwzględniają tę tendencję w podejmowaniu decyzji dotyczących produktu, ceny, dystrybucji i promocji. Motywy takich działań są różnorodne (tabl. 21).<br>Stosowanie marketingu ekologicznego wymaga różnych modyfikacji w produktach i przystosowania całości działań marketingowych do nowych typów uwarunkowań. Jak wynika z zaprezentowanego zestawienia, różne mogą być motywy takich zmian. Jest interesujące, że często motywem jest chęć poprawy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku oraz konieczność utrzymania pozycji lidera marketingowego.<br>Coraz ostrzejsze przepisy prawne, presja społeczeństwa i różnych jego grup proekologicznych, rosnące koszty usuwania zanieczyszczeń, o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego