Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
Olympia, czterech modeli Chevroletów i Buicków oraz samochodów ciężarowych. Budowa hali przemysłowej z dwiema liniami montażowymi. W 1939 r. udział komponentów krajowych w montowanych samochodach osobowych wynosił 30%, a w ciężarowych 60%. Utworzenie sieci 39 dealerów.
1991 r. - General Motors otwiera Biuro Informacji Technicznej i rozpoczyna sprzedaż oraz obsługę samochodów marki Opel.
1992 r. - GM Poland, jako pierwsza firma w Polsce, rozpoczyna tzw. "Zieloną Kampanię", oferując bez dodatkowych opłat wyłącznie samochody wyposażone w katalizator spalin. Sprzedano łącznie 3341 samochodów.
1993 r. - GM Poland jako pierwszy w Polsce wprowadza program pomocy drogowej tzw. Assistance. Przez rok nabywcy nowych modeli Opla mogą korzystać
Olympia, czterech modeli Chevroletów i Buicków oraz samochodów ciężarowych. Budowa hali przemysłowej z dwiema liniami montażowymi. W 1939 r. udział komponentów krajowych w montowanych samochodach osobowych wynosił 30%, a w ciężarowych 60%. Utworzenie sieci 39 dealerów.<br>1991 r. - General Motors otwiera Biuro Informacji Technicznej i rozpoczyna sprzedaż oraz obsługę samochodów marki Opel.<br>1992 r. - GM Poland, jako pierwsza firma w Polsce, rozpoczyna tzw. "Zieloną Kampanię", oferując bez dodatkowych opłat wyłącznie samochody wyposażone w katalizator spalin. Sprzedano łącznie 3341 samochodów.<br>1993 r. - GM Poland jako pierwszy w Polsce wprowadza program pomocy drogowej tzw. Assistance. Przez rok nabywcy nowych modeli Opla mogą korzystać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego