Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dwóch kierunkach: tworzeniu jednolitej marki całej firmy i jej różnych produktów, sprzedawaniu produktów pod różnymi własnymi markami, np. grupa produktów pod marką NescafeM oraz KitKat i Crunch.
Realizacja tej strategii jest możliwa dzięki precyzyjnemu określeniu jej zasad, co zostało dokonane przez kierownictwo firmy w trzech dokumentach, nazywanych tryptykiem zasad strategii markowej: dokument określający strategię - zawiera historię marki i zakres jej stosowania odnośnie do różnicy produktów; określa się, jakie produkty mogą być pod tą marką sprzedawane, podstawowe, stałe elementy wizualne marki, znak gwarancyjny firmy NestleM - został on wprowadzony pod koniec 1991r. i stanowi dodatkowy element wpływający na nabywców i zmniejszający ich ryzyko
dwóch kierunkach: tworzeniu jednolitej marki całej firmy i jej różnych produktów, sprzedawaniu produktów pod różnymi własnymi markami, np. grupa produktów pod marką NescafeM oraz KitKat i Crunch.<br>Realizacja tej strategii jest możliwa dzięki precyzyjnemu określeniu jej zasad, co zostało dokonane przez kierownictwo firmy w trzech dokumentach, nazywanych tryptykiem zasad strategii markowej: dokument określający strategię - zawiera historię marki i zakres jej stosowania odnośnie do różnicy produktów; określa się, jakie produkty mogą być pod tą marką sprzedawane, podstawowe, stałe elementy wizualne marki, znak gwarancyjny firmy NestleM - został on wprowadzony pod koniec 1991r. i stanowi dodatkowy element wpływający na nabywców i zmniejszający ich ryzyko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego