Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
jeżeli jeden produkt jest reklamowany jako specjalna oferta, powiedzmy, i jest dobry, to ludzie będą jego# kupowali, a gorsze produkty, które są droższe, to ich nie będą kupowali, a więc te droższe produkty będą musiały się udoskonalić i być tańsze, żeby móc konkurować, no, i w ten sposób są spychane marże wszystkich producentów i naprawdę, ja wiem, że to brzmi bardzo dziwnie, ale w końcu to wstrzymuje nie, jeżeli nie ma konkurencji, to jeden producent może mówić co chce, że jego produkt kosztuje ile chce, ale jak się pojawi drugi konkurent, który taniej podobny produkt robi, to tamten już musi uważać
jeżeli jeden produkt jest reklamowany jako specjalna oferta, powiedzmy, i jest dobry, to ludzie będą jego# kupowali, a gorsze produkty, które są droższe, to ich nie będą kupowali, a więc te droższe produkty będą musiały się udoskonalić i być tańsze, żeby móc konkurować, no, i w ten sposób są spychane marże wszystkich producentów i naprawdę, ja wiem, że to brzmi bardzo dziwnie, ale w końcu to wstrzymuje nie, jeżeli nie ma konkurencji, to jeden producent może mówić co chce, że jego produkt kosztuje ile chce, ale jak się pojawi drugi konkurent, który taniej podobny produkt robi, to tamten już musi uważać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego